Acest rebranding al candidatului politic arata ca Gigi, alias "George" Becali, nu mai candideaza pentru imagine. Candideaza pentru a castiga.
Gigi Becali s-a implicat intr-o confruntare. Cunoscand personajul si citind titlul editorialului ce pare
Acest rebranding al candidatului politic arata ca Gigi, alias "George" Becali, nu mai candideaza pentru imagine. Candideaza pentru a castiga.
Gigi Becali s-a implicat intr-o confruntare. Cunoscand personajul si citind titlul editorialului ce pare scris intr-un limbaj de cartier, va puteti gandi ca relatez despre vreo bataie. Nici vorba de asa ceva. E vorba de un razboi al inteligentei, pe taramul marketingului politic. E vorba de un rebranding de candidat la functia prezidentiala, moment foarte important si neremarcat inca in media la adevaratele sale dimensiuni si mai ales implicatii. In amplele aparitii ale lui Gigi Becali din ultima saptamana la talk-show-urile de la B1Tv si OTV, pe burtiera ambelor televiziuni era scris "George Becali". Patronul Stelei aparea cu caietul cu notite din Liiceanu si Plesu si se straduia sa aiba un discurs ceva mai cizelat. Dar amanuntul cu schimbarea prenumelui este mai semnificativ decat insinuarea lui Becali cum ca serviciile secrete occidentale i-au dat de inteles ca ar fi "agreat" ca viitor presedinte al Romaniei. Este mai semnificativ si decat afirmatia ca presedintele Basescu ar fi bine sa nu mai candideze in viitoarea legislatura, in contextul discutiei despre CNSAS. Acest amanunt arata ca Gigi Becali se pregateste cu adevarat pentru cursa prezidentiala, lucrand cu consultanti care chiar se pricep la ceea ce fac. Nu poti castiga o cursa prezidentiala cu un nume precum "Gigi". Un profesionist in branding si marketing politic stie ca prima regula a constructiei unui brand este sa ai o pozitionare buna.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.