Orkla Foods Romania relanseaza marca Ardealul prin produse create dupa formule speciale, miscare prin care compania spera sa ajunga lider de piata in domeniul paté, se arata intr-un comunicat al companiei. "Astazi facem primii pasi spre pozitia de l
Orkla Foods Romania relanseaza marca Ardealul prin produse create dupa formule speciale, miscare prin care compania spera sa ajunga lider de piata in domeniul paté, se arata intr-un comunicat al companiei. "Astazi facem primii pasi spre pozitia de lideri de piata in domeniul paté, miscare dublata de cresterea volumului vanzarilor cu 50% in anul urmator", a declarat Aliz Kosza, director executiv OFR. Produsele gamei se aliniaza acum sub sloganul "Ardealul - bine facut!", intr-o haina care inspira incredere si amintesc de priceperea culinara a ardelenilor, renumiti pentru felul in care gatesc mancaruri consistente, cu ingrediente specifice. Orkla a achizitionat afacerea Ardealul in 2005 si o dezvolta in continuare. O prima etapa in aceasta privinta a constituit-o o investitie de 1,5 milioane euro, cu finantare SAPARD, facuta in acest an.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.