sa aiba succes financiar si sa capete notorietate, trebuie sa intre puternic pe piata europeana. Aceasta piata pretentioasa, unde se pune mare accent pe aspect, pe calitatea materialelor, pe fiabilitate si, bineinteles, pe calitatile dinamice. Este s
sa aiba succes financiar si sa capete notorietate, trebuie sa intre puternic pe piata europeana. Aceasta piata pretentioasa, unde se pune mare accent pe aspect, pe calitatea materialelor, pe fiabilitate si, bineinteles, pe calitatile dinamice. Este si cazul coreenilor de la Hyundai, care au un impact din ce in ce mai mare pe "Batranul Continent", dar si in Romania.
Produs in fabrica de la Ulsan, noul model Santa Fe reprezinta unul dintre cele mai mari eforturi facute de Hyundai in ultimii ani, peste 155 milioane de dolari fiind investite pentru dezvoltarea sa. Imediat dupa lansarea in Europa, in acest an, masina a fost primita cu mare entuziasm de lumea auto, impresionand mai ales prin aspectul exterior interesant si modern. In acelasi timp, nu avem de-a face cu un simplu facelift, Santa Fe oferind numeroase noutati: dimensiuni mult mai mari (circa 80 mm in plus in lungime, care ajunge la 4.675 mm, la o latime 1.890 mm si la 1.795 mm in inaltime); ampatamentul ramane, insa, fata de alte SUV-uri de clasa mare, destul de mic, cei 2.700 mm nefiind suficienti. Cu toate acestea, confortul la bordul lui Santa Fe, care ofera optional si al treilea rand de scaune (poate transporta 7 pasageri), a crescut sensibil. Aspectul exterior este elementul de baza in atragerea atentiei, combinand intr-un mod foarte interesant gusturile moderne ale europenilor cu exigentele americanilor. Pare sa imprumute din designul unor masini precum Infinity sau Audi, dar acest lucru nu deranjeaza, impresia generala fiind buna. Partea frontala este foarte masculina, agresiva, grila radiatorului, blocurile optice alungite si rotile din aliaj, de 18 inch, atragand atentia instantaneu. Partea laterala este bine proportionata, cu linii elegante, in timp ce spatele intareste aspectul agresiv prezentat de partea frontala.
In ceea ce priveste interiorul, merita amintit faptul ca masina este destul de spatioasa, dar destul de inghesuita pentru soferii mai inalti de 1,85 metri, care nu au suficient spatiu pentru cap. Pozitia la volan este foarte inalta, in ciuda reglajelor multiple pentru scaun si volan, devenind chiar incomoda. Plansa de bord a fost imbunatatita, are un aspect mai dinamic, fiind eliminate ceasurile plictisitoare si fade care inca sunt prezente pe modelele de volum de la Hyundai. Consola centrala a fost, de asemenea, modificata, fiind acum mai ergonomica. Ofera computer de bord, climatizare automata bi-zona, precum si sistem audio radiocasetofon cu MP3 player, sase difuzoare si comenzi pe volan, iar afisajul de bord este colorat in albastru, o idee preluata de la Volkswagen, dar nu la fel de reusita. Tot in dotarea standard intra oglinzile electrice incalzite, geamurile electrice fata-spate sau compartimentul de depozitare de sub cotiera, cu refrigerare. Desi calitatea generala a fost imbunatatita, elementele din plastic tare si deja celebrele insertii din imitatie de lemn, la care coreenii nu ar renunta pentru nimic in lume (desi sunt de prost gust), trag in jos acest model.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.