Procesul de rebranding al societatii Credisson International s-a finalizat, compania devenind Cetelem IFN S.A.
"Schimbarea denumirii a fost o decizie strategica. Beneficiile noului nume, care reflecta apartenenta la un grup financiar internati
Procesul de rebranding al societatii Credisson International s-a finalizat, compania devenind Cetelem IFN S.A.
"Schimbarea denumirii a fost o decizie strategica. Beneficiile noului nume, care reflecta apartenenta la un grup financiar international puternic, sunt mai importante decat dezavantajele de a renunta la brand-ul romanesc care se bucura de oarecare notorietate", a declarat Daniel Boaje, directorul general adjunct al societatii Cetelem IFN S.A.
Intervalul ianuarie-iulie 2006 a reprezentat pentru companie o perioada de dezvoltare sustinuta, generata de cresteri importante pe segmentul creditelor de consum, extinderea retelei nationale de vanzari si inovatia serviciilor financiare oferite. Volumul creditelor acordate de Cetelem in retelele partenerilor sai a atins in primele 7 luni ale anului 2006 valoarea de 64 milioane de euro, confirmand astfel trendul pozitiv de la inceputul acestui an.
"Speram sa ne consolidam pozitia de lideri pe piata creditelor de consum, iar ceea ce am demarat astazi (n.r. ieri) prin schimbarea oficiala a denumirii societatii sa coincida cu un salt calitativ la nivelul produselor si serviciilor noastre", a precizat directorul general adjunct al Cetelem IFN S.A.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.