Cremele "de fite" se vand doar daca sunt scumpe
Pretul nu este un criteriu, produsele scumpe de multe ori nefiind mai eficiente decat produsele mai modeste. Ca si in moda, exista cosmetice "de fite" cu care ne putem epata prietenii s

Cremele "de fite" se vand doar daca sunt scumpe
Pretul nu este un criteriu, produsele scumpe de multe ori nefiind mai eficiente decat produsele mai modeste. Ca si in moda, exista cosmetice "de fite" cu care ne putem epata prietenii si colegii. Este greu de stabilit un top al cremelor atata vreme cat nu intelegem criteriile care stau la baza stabilirii pretului, si nici chimia produsului. De exemplu, laptele demachiant, masca abraziva si autobronzantul au aceleasi ingrediente, indiferent de marca, deci nu difera chimic. Cu toate acestea, unele sunt scumpe, altele sunt ieftine. Diferenta o face numele gamei cosmetice, in spatele caruia se ascunde o intreaga politica de marketing. Calitatea unei creme cosmetice este data insa de numeroase ingrediente specifice, alese dupa standarde inalte si combinate cu maiestrie, care au efecte pozitive atunci cand sunt aplicate pe piele. Numele produsului cosmetic, adica "brandul", este seducator in buna parte datorita prestigiului si vechimii lui pe piata, cu alte cuvinte traditie, consecventa, reusita in afaceri. Importanta este si politica de promovare, care face trimiteri la calitatile produsului, la ingredientele exotice sau la cele percepute favorabil de public, la aspectul estetic al ambalajului menit sa produca placere. Pretul unui produs cosmetic inseamna investitia in cercetare pentru ingredientul activ. Uneori, cercetarea inseamna ani de zile pentru a gasi o molecula miraculoasa dintr-o anume planta. Uneori cercetarile promitatoare in eprubeta nu se regasesc in cele pe tesuturi vii, iar uneori efectele secundare nedorite apar cu intarziere si produsul trebuie abandonat.

Efectele: emoliere si hidratare


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.