31 Iulie 2006

Lectura de 2 minute

spunea despre noul Hyundai Accent ca nu este un automobil de care sa te indragostesti pentru ca nu se numeste nici BMW, nici Ferrari si nici Aston Martin. Avea dreptate, dar numai din acest punct de vedere. Pentru ca daca ar fi condus un Accent 1,5 C
spunea despre noul Hyundai Accent ca nu este un automobil de care sa te indragostesti pentru ca nu se numeste nici BMW, nici Ferrari si nici Aston Martin. Avea dreptate, dar numai din acest punct de vedere. Pentru ca daca ar fi condus un Accent 1,5 CRDI s-ar fi atasat de el asa cum am facut si eu dupa acest scurt drive-test. Intotdeauna am crezut ca fiecare automobil inseamna ceva si are un mesaj de transmis catre cumparator si mai apoi catre proprietar, inseamna ceva, are o identitate. Sunt de acord ca noul design al caroseriei nu poate fi privit ore in sir precum cel de la Alfa Romeo 159 spre exemplu... Nu are cum sa o faca. Nici nu costa atat si nici nu a fost construit pentru asta. Am observat in show-room-ul Hyundai ca pentru unii este interesant asa, iar altii tind sa se indrepte catre cel vechi care inca se mai comercializeaza. De cum ai ajuns la bord, remarci interiorul in doua nuante dupa care te asezi in scaunele simple si mai cobori peste sute de kilometri. Nu te gandi ca o sa ai dureri de spate cand vei ajunge la finalul drumului. Indiferent unde te asezi, la volan sau pe bancheta din spate, beneficiezi de un spatiu interior generos. Se impune si o precizare: daca aveti pasageri cu dimensiuni peste medie, este bine sa va limitati la doi, pentru ca altfel nu se vor simti prea confortabil.Plansa de bord continua sa fie cat se poate de simpla si sa iti ofere numai informatiile de care ai stricta nevoie. Nimic in plus. Nu ai cum sa remarci asemanarea arhitecturii acesteia cu aceea de la Kia Rio, sau mai bine zis faptul ca sunt identice. Ceasurile sunt vizibile atat ziua, cat si noaptea, iar comenzile pentru climatizare sunt asezate la indemana. Din pacate, pe consola centrala, in locul in care ar fi trebuit sa fie instalatia audio, nu am gasit decat un capac negru de plastic. Radio CD sau radiocasetofon nu poate fi comandat nici optional, iar daca totusi ti-l doresti, trebuie sa achizitionezi versiunea mai bogata care este mai scumpa cu 1.000 de euro si care, este adevarat, iti ofera mai mult decat radiocasetofon + CD player (MP3) + 6 boxe si comenzi pe volan.

Adevarul

Sursa: Adevarul



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.