Desfasurata sub sloganul "Traieste cu masura!", in aceste zile s-a incheiat prima serie a dezbaterilor publice din cadrul programului de informare si educare a tinerei generatii in privinta consumului responsabil de alcool, initiat de URSUS Breweries
Desfasurata sub sloganul "Traieste cu masura!", in aceste zile s-a incheiat prima serie a dezbaterilor publice din cadrul programului de informare si educare a tinerei generatii in privinta consumului responsabil de alcool, initiat de URSUS Breweries, dezbaterile avand loc la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, la Facultatea de Sociologie si la Universitatea Politehnica.
Intalnirile la care au participat peste 120 de studenti au fost mediate interactiv de Aurora Liiceanu - Psiholog, Dr. Lucian Vasilescu - Seful Sectiei de Dezintoxicare a Spitalului "Alexandru Obregia" si Claudiu Bleont - Actor Teatrul National Bucuresti. In aceasta toamna, URSUS Breweries va duce mai departe suita dezbaterilor in centrele universitare din orasele Timisoara, Cluj si Brasov, unde compania are operatiuni. "Intr-un context social si economic atat de dinamic, care ne influenteaza perceptiile, deciziile si comportamentele, <> inseamna a-ti oferi sansa de a te bucura de tot ce este mai bun pentru tine, mentinand un echilibru intre ceea ce este benefic si ceea ce iti place", a declarat Andra Samson, Corporate Affairs Manager URSUS Breweries.
URSUS Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este al doilea mare producator de bere de pe piata romaneasca. Compania detine in acest moment 4 fabrici de bere si peste 1.300 de angajati. Compania isi desfasoara activitatea in Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau, Brasov si Tunari si produce marcile Ursus, Timisoreana, Ciucas, Stejar, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.