Moda batefirma
Studiul mentionat sustine ca repondentii romani au indicat dorinta de a fi in pas cu tendintele modei ca fiind cel mai putin popular motiv pentru care ar cumpara haine, in vreme ce peste jumatate s-ar lasa sedusi de marca acestora. Nu de aceeasi parere sunt si reprezentantii industriei confectiilor din tara noastra. "Nu cred ca peste jumatate din romani cumpara haine pentru marca lor. Romanii devin tot mai vestiti in afara mai degraba pentru faptul ca vor sa tina pasul cu moda. Cred ca, de fapt, pe primul loc cand vorbim despre criteriile alegerii vestimentatiei se afla tendinta de a fi la moda, si apoi marca", considera Maria Grapini, director general al Pasmatex Grup Timisoara. Atractia fata de marca trebuie abordata si in functie de cumparatori. Referindu-se la acest aspect, directorul Dinasty precizeaza: "Pe de o parte, avem cumparatori de marca, indiferent de realitatea ei, doar pentru nume.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro