prevederile unui astfel de cod se numara interzicerea consumului de droguri sau de alcool, darea sau primirea de mita si hartuirea sexuala. Daca, pana acum, acest set de reguli se aplica mai mult pentru cei care lucrau la sediul central, se par
prevederile unui astfel de cod se numara interzicerea consumului de droguri sau de alcool, darea sau primirea de mita si hartuirea sexuala. Daca, pana acum, acest set de reguli se aplica mai mult pentru cei care lucrau la sediul central, se pare ca, prin inscriptionarea masinilor, firmele incearca sa nu se compromita in ochii consumatorilor. "Angajatii au constientizat faptul ca ei reprezinta in trafic imaginea companiei si sunt implicati, in mod direct, in mentinerea reputatiei acesteia. soferii si-au asumat responsabilitatea in trafic, comportamentul lor la volan imbunatatindu-se vizibil", ne-a declarat Janina Trotea, responsabil de comunicare la Coca-Cola Romania. Pentru Wella Romania, inscriptionarea masinilor a urmarit castigarea respectului consumatorilor.

Glumele proaste sunt rare
Actiunile de inscriptionare a masinilor au inceput, pentru Coca-Cola, in octombrie 2005, iar pentru Wella, in februarie 2006. "Felul cum arata cladirile, mijloacele de transport, comportamentul fata de consumatorii sau clientii nostri, felul cum vorbim la telefon, relatia cu comunitatea pot contribui la construirea unei bune reputatii", a motivat Janina Trotea luarea deciziei de "stampilare" a masinilor.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.