explozia de achizitii de pe piata media este doar frenezia cu care se lanseaza noi produse de presa. La doar doua luni de la achizitionarea de catre trustul Intact a agentiei de stiri "Amos News", a venit timpul trustului Realitatea sa-si adjud
explozia de achizitii de pe piata media este doar frenezia cu care se lanseaza noi produse de presa. La doar doua luni de la achizitionarea de catre trustul Intact a agentiei de stiri "Amos News", a venit timpul trustului Realitatea sa-si adjudece in portofoliu o agentie, insa printr-o investitie green field, nu printr-o preluare. Apetitul pentru agentii de presa al marilor jucatori are la baza atat nevoia de informatii pentru propriile televiziuni si ziare, cat si posibilitatea de a genera stiri, nu doar de a le comunica.
In portofoliul actual de produse ale NewsIn se afla patru fluxuri de informatii on-line in limba romana, disponibile 24 de ore, 7 zile pe saptamana. O particularitate a noii agentii este punerea la dispozitia clientilor a unei conexiuni directe cu editorii fluxurilor, care vor putea oferi informatii suplimentare legate de un eveniment, de modul cum va fi acoperit acesta si cu privire la momentul la care informatia va fi disponibila. "NewsIn isi propune sa se diferentieze de ceilalti furnizori de informatie prin personalizarea continutului. Dorim, de asemenea, sa folosim tehnologia pentru a oferi continut in format multimedia, care sa poata fi folosit, expus sau prelucrat in functie de cerintele partenerilor nostri", a declarat Mihaela Stanculescu, Marketing &PR director Realitatea Media.
Printre domeniile acoperite de noua agentie se vor regasi stiri din zona politica, economica, a justitiei si internelor, a informatiilor externe sau legate de interarea in UE.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.