In portofoliul actual de produse ale NewsIn se afla patru fluxuri de informatii on-line in limba romana, disponibile 24 de ore, 7 zile pe saptamana. O particularitate a noii agentii este punerea la dispozitia clientilor a unei conexiuni directe cu editorii fluxurilor, care vor putea oferi informatii suplimentare legate de un eveniment, de modul cum va fi acoperit acesta si cu privire la momentul la care informatia va fi disponibila. "NewsIn isi propune sa se diferentieze de ceilalti furnizori de informatie prin personalizarea continutului. Dorim, de asemenea, sa folosim tehnologia pentru a oferi continut in format multimedia, care sa poata fi folosit, expus sau prelucrat in functie de cerintele partenerilor nostri", a declarat Mihaela Stanculescu, Marketing &PR director Realitatea Media.
Printre domeniile acoperite de noua agentie se vor regasi stiri din zona politica, economica, a justitiei si internelor, a informatiilor externe sau legate de interarea in UE.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Transformă-ți grădina într-un paradis: 10 obiecte de decor potrivite pentru...
Sursa: garbo.ro
-
Premieră pentru Revolut: Lansează refinanțarea creditelor
Sursa: futurebanking.ro
-
Cătălin Cîrstoiu, candidatul PSD-PNL la Primăria Capitalei: Nu îmi pun...
Sursa: wall-street.ro
-
Când nu mai poți avea încredere în nimeni... ai încredere în sufletul tău
Sursa: kudika.ro