care agentiile de publicitate o au in ochii clientilor.
Rezultatele din 2006, date publicitatii de revista Campaign, nu difera substantial de cele din 2005, in topul primelor trei clasate la capitolul "creativitate" si "strategie" situandu-se to
care agentiile de publicitate o au in ochii clientilor.
Rezultatele din 2006, date publicitatii de revista Campaign, nu difera substantial de cele din 2005, in topul primelor trei clasate la capitolul "creativitate" si "strategie" situandu-se tot Leo Burnett, McCann Erickson si Next/Cap. Distanta dintre prima clasata la capitolul creativitate, Leo Burnett, si jucatorii de pe urmatoarele locuri s-a adancit, ceea ce dovedeste ca perceptia investitorilor in publicitate nu e simetrica cu rezultatele Ad'Or-ului de anul acesta, unde agentia lui Naumovici a castigat la mica distanta de GMP titlul de "Agentia Anului".


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.