Rezultatele din 2006, date publicitatii de revista Campaign, nu difera substantial de cele din 2005, in topul primelor trei clasate la capitolul "creativitate" si "strategie" situandu-se to
Rezultatele din 2006, date publicitatii de revista Campaign, nu difera substantial de cele din 2005, in topul primelor trei clasate la capitolul "creativitate" si "strategie" situandu-se tot Leo Burnett, McCann Erickson si Next/Cap. Distanta dintre prima clasata la capitolul creativitate, Leo Burnett, si jucatorii de pe urmatoarele locuri s-a adancit, ceea ce dovedeste ca perceptia investitorilor in publicitate nu e simetrica cu rezultatele Ad'Or-ului de anul acesta, unde agentia lui Naumovici a castigat la mica distanta de GMP titlul de "Agentia Anului".
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro