"Este o imagine oribila. Este urata si ofensatoare. Cei de la Nike s-au folosit de imaginea saracului Rooney pentru a-si promova produsele. Firmele ar trebui sa fie constiente ca prea multa agresivitate in acest domeniu este daunatoare", a spus vicepremierul Stephen Pound. Cei de la Nike, care au semnat un contract in valoare de cinci milioane de lire sterline cu starul lui Manchester United, au explicat ca postura in care apare Rooney este identica cu cea in care atacantul isi celebreaza golurile. Dar biserica nu este convinsa de acest lucru. "Este o imagine tulburatoare si, pentru ca vopseaua este proaspat aplicata, iti lasa senzatia de sange.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
GALERIE FOTO | Cum arată Hotel Cișmigiu și ce așteptări au cei care-l conduc...
Sursa: wall-street.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
A înșelat-o sau nu Dorian Popa pe Claudia Iosif: Am greșit! Cred că este de...
Sursa: kudika.ro
-
Vista Bank finanțează un parc eolian al grupului Premer Energy
Sursa: futurebanking.ro