Romcar, reprezentantul Ford in Romania, a preluat la scara nationala noua strategie de comunicare Ford lansata la nivel european, intitulata "Feel the difference". Este vorba de mai mult decat un nou stil de comunicare cu clientii, fiind un element c
Romcar, reprezentantul Ford in Romania, a preluat la scara nationala noua strategie de comunicare Ford lansata la nivel european, intitulata "Feel the difference". Este vorba de mai mult decat un nou stil de comunicare cu clientii, fiind un element cheie al unei strategii total diferite, pe care clientul o va observa, incepand de la design, dezvoltarea produselor si fabricarea lor pana la vanzari si marketing.
"<> este invitatia adresata clientilor de a se convinge ca Ford este diferit de competitorii sai, precum si dovada ca Ford livreaza stil si substanta fara a face compromisuri", a declarat Catalin Gavra, director general Romcar.
A simti este invitatia lansata de Ford, iar diferenta poate fi o inovatie mecanica sau tehnologica, o diferenta de textura pe care o simti cand te urci in masina, o diferenta estetica de culoare sau stil, diferenta pe care fiecare consumator o simte in fiecare aspect al marcii Ford. Primul element care face diferenta este noua directie de design ce va fi folosita de Ford in conceperea viitoarelor sale modele - designul kinetic. Acesta exprima "energie in miscare" si a fost dezvoltat special pentru a reda caracteristicile dinamice ale masinilor Ford. Publicul roman va simti diferenta la nivelul comportamentului de piata, prin intermediul serviciilor pe care Romcar le-a introdus in ultima perioada: "Garantie 4 ani", programul de asistenta rutiera "FordSuport", "Centrul Relatii Clienti" disponibil tuturor utilizatorilor de autovehicule Ford si nu in ultimul rand prin introducerea unui nou instrument de cercetare a gradului de satisfactie a clientilor.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.