"<
A simti este invitatia lansata de Ford, iar diferenta poate fi o inovatie mecanica sau tehnologica, o diferenta de textura pe care o simti cand te urci in masina, o diferenta estetica de culoare sau stil, diferenta pe care fiecare consumator o simte in fiecare aspect al marcii Ford. Primul element care face diferenta este noua directie de design ce va fi folosita de Ford in conceperea viitoarelor sale modele - designul kinetic. Acesta exprima "energie in miscare" si a fost dezvoltat special pentru a reda caracteristicile dinamice ale masinilor Ford. Publicul roman va simti diferenta la nivelul comportamentului de piata, prin intermediul serviciilor pe care Romcar le-a introdus in ultima perioada: "Garantie 4 ani", programul de asistenta rutiera "FordSuport", "Centrul Relatii Clienti" disponibil tuturor utilizatorilor de autovehicule Ford si nu in ultimul rand prin introducerea unui nou instrument de cercetare a gradului de satisfactie a clientilor.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Inspector ITM, reţinut după ce ar fi beneficiat de un plin de benzină pentru...
Sursa: wall-street.ro