Noile masuri au fost adoptate in sedinta Guvernului de miercuri si fac parte din normele metodologice de aplicare a Legii privind protectia cetatenilor romani care lucreaza in strainatate.
Actul normativ prevede ca, pe langa celelalte documente cerute cetatenilor romani trimisi sa lucreze in strainatate - actul de identitate, pasaportul, carnetul de munca, actele de calificare, certificatul de sanatate, contractul de mediere si cel individual de munca, cazierul judiciar, dovada emisa de Ministerul Administratiei si Internelor din care sa rezulte ca solicitantul nu are interdictie de a parasi localitatea -, este necesara si un doc ument furnizat de Serviciul Public pentru Asistenta Speciala sau de catre primar care sa certifice ca tutorii au anuntat autoritatile asupra faptului ca doresc sa lucreze in afara tarii.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro