"In prezent, bancile romanesti ofera cu precadere produse ipotecare de baza, adresate clientilor cu venituri ridicate. Pentru a-si crea un avantaj competitiv pe piata ipotecara, bancile au la dispozitie mai multe alternative strategice, printre care: credite ipotecare pentru achizitia de locuinte, combinate cu alte servicii relevante, pentru clientii din categoria mediu urban - venituri ridicate si/ sau credite adaptate pentru renovarea locuintei, adresate majoritatii pietei", a declarat Salco Kleerekoper, CEO, TASC.
Adoptarea unei strategii corecte acum, intr-un moment in care notorietatea furnizorilor de credite ipotecare este relativ scazuta (conform unui studiu TASC realizat in 2005, doar 45% din populatia adulta a Romaniei cunoaste un asemenea furnizor), creeaza premizele unor beneficii majore peste cativa ani, cand se preconizeaza ca piata ipotecara se va dezvolta considerabil.
Despre autor:
Sursa: Cronica Romana
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro