Lansat saptamana trecuta si pe piata romaneasca, Mitsubishi L200 se dovedeste potrivit pentru amatorii de drumetie. Desi este catalogat drept un vehicul utilitar, noul model imbina calitatile unei camionete cu performantele si caracteristicile unui S
Lansat saptamana trecuta si pe piata romaneasca, Mitsubishi L200 se dovedeste potrivit pentru amatorii de drumetie. Desi este catalogat drept un vehicul utilitar, noul model imbina calitatile unei camionete cu performantele si caracteristicile unui SUV.

REUSIT. Testat vreme de doua zile pe drumurile forestiere din jurul Sibiului, Mitsubishi L200 nu s-a dovedit cu nimic mai prejos fata de un vehicul de teren veritabil. Versiunea incercata a fost DC 2.5 DI-D Instyle, care, plecand de la pretul de 24.995 euro CIP, este totodata si cea mai scumpa din cele cinci existente la vanzare. Cu o caroserie pick-up, cu patru usi si cinci locuri, aceasta este dotata cu o cutie automata de 4+1 trepte, cu tractiune 4x4 nepermanenta si are o putere de 136 CP/4.000 rot./min.
In cazul in care este dus pe drumuri de munte, noul L200 le poate rezerva pasagerilor din spate senzatii ceva mai inedite, in special acelora care nu sunt foarte obisnuiti cu suspensiile pe foi. In pofida dimensiunilor destul de mari, masina este foarte manevrabila, atat datorita servodirectiei foarte bine realizate, cat si sistemului de control al stabilitatii si al tractiunii, ce asigura franarea independenta si distribuie puterea pe fiecare roata in parte.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.