In acelasi timp, ''Codul ARPIM nu intentioneaza sa restranga promovarea produselor medicamentoase intr-un mod daunator competitiei echitabile.
In schimb, el cauta sa asigure desfasurarea promotiilor de acest fel intr-un mod onest, care corespunde realitatii, cu evitarea practicilor inselatoare si a potentialelor conflicte de interes la nivelul profesionistilor din domeniul sanitar si sa fie in concordanta cu legile si reglementarile din Romania'', a precizat Marius Savu, presedintele ARPIM. Totodata, ''promovarea produselor medicamentoase trebuie sa fie documentata stiintific'', iar ''orice comparatie intre produse medicamentoase diferite trebuie sa se bazeze pe aspecte relevante si comparabile. Publicitatea comparativa nu trebuie sa fie derutanta sau defaimatoare''.
Incalcarea prevederilor ''Codului ARPIM de etica in promovarea medicamentelor'' se sanctioneaza chiar si cu amenzi cuprinse intre 5.000 si 15.000 de euro. Sanctiunile sunt stabilite de catre Comitetul de Arbitraj al ARPIM.
Aceasta asociatie cuprinde 23 de companii, care reprezinta aproape 70 la suta din piata romaneasca.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Cum se înțelege Alex Velea cu băieții săi: O bag pe nevastă-mea la înaintare...
Sursa: kudika.ro
-
Pepsi a instalat panouri solare pe toate fabricile pe care le are în România
Sursa: wall-street.ro
-
Finqware și FWF vor să automatizeze operațiunile financiare ale companiilor
Sursa: futurebanking.ro