„Internet cu viteza viitorului" si o Lara Croft autohtona insotesc noua campanie ClickNet Express.

Masini de fum, stroboscoape speciale pentru efecte de fulger, pirotehnie pentru explozie controlata, filmari pe blue screen, toate coordonate de o echipa de cascadori profesionisti, sint ingredientele noului spot de imagine ClickNet Express, semnat de Grey Worldwide Romania. "Pe linga liderul echipei de cascadori, am avut doua dubluri pentru personajul principal, Beatrice Chirita, si una pentru eroul masculin. Cu toate aceste resurse, Beatrice ne-a uimit pe toti prin energie, realizind foarte multe dintre cascadele din spot", spune Sorin Predescu, Creative Director Grey.

Noua zile explozive

Filmarile pentru spotul "Explosion" s-au derulat in mai multe locatii, pe acoperisurile din zona centrala a Bucurestiului, pe parcursul a trei nopti. "Am pornit de pe acoperisurile din zona centrala a orasului, coborind in Vila Minovici si terminind in platourile Silver Bullet. Post-productia a durat in jur de sase zile", continua Predescu. "Explozia din platou a fost cu adevarat speciala, dupa cum asigura tot el: "Am realizat o detonare controlata in doua trepte. In prima s-a spart doar geamul, iar la citeva sutimi de secunda a urmat explozia principala care a aruncat totul in aer".

Lara e ca noi toti

Dintre momente neprevazute din timpul filmarilor, unul demoleaza putin din mitul supereroinei Lara Croft. "La una dintre scenele mai complicate, actrita trebuia sa faca o aterizare mai spectaculoasa. Se da «motor», avem o aterizare perfecta dar, supriza: o vedem pe actrita ca isi schimba expresia si isi duce miinile la fund: I se rupsese costumul…", dezvaluie Predescu.

Mickul Nicolaescu

Pentru realizarea spotului, Romtelecom si Grey au apelat la regizorul Mick Davis. Scotianul a recomandat-o pe Beatrice pentru rolul principal, acesta mai lucrind alaturi de actrita si pentru lungmetrajul "Modigliani", turnat in Romania si destul de prost primit de critica de specialitate. "Mick a avut o contributie insemnata si in alegerea muzicii si a versurilor, pe care le interpreteaza el insusi, muzica fiind o alta pasiune a regizorului", se anunta in comunicatul Romtelecom.

Viteza de film

"Internetul de mare viteza este strins legat de lumea filmelor si a jocurilor", motiveaza Predescu insight-ul spotului. "Executia spectaculoasa este consecventa cu teritoriul ClickNet Express, un brand dinamic, spontan, activ. Eroii din spoturile ClickNet sint personaje care inspira, care descopera lumi noi, care se pot duce in viitor, tocmai pentru a schimba prezentul, pentru a-l face mai bun".

Rapiditate molipsitoare

„Ne-am dorit un nou spot care sa consolideze teritoriul ClickNet Express, un serviciu atit de avansat, incit iti permite sa experimentezi viitorul. Pornind de la premisa ca viteza este asociata cu inovatia, am combinat beneficiul functional al serviciului (viteza), si pe cel emotional. Aducem inovatia in viata clientilor sai, permitindu-le sa se diferentieze", descrie Cristiana Spataru, client services director, strategia campaniei. "Tehnologie avansata inseamna ca esti in contact cu viitorul. Brandul ClickNet este unul avangardist din acest punct de vedere. Internetul este atit de rapid incit te ajuta sa evoluezi mult mai rapid decit ceilalti si sa fii cu un pas inaintea tuturor. De aici pina la a te trimite in viitor si a afla totul inaintea celorlalti nu a fost decit un pas creativ", spune, la rindul sau, Traian Nuta, brand development director Grey.