13 Mai 2006

Lectura de un minut

O parte din apelurile initiate ieri de clientii unor operatori de telefonie mobila catre serviciul de urgenta 112 nu au ajuns la destinatie, cauza fiind problemele aparute in reteaua RomTelecom, a declarat pentru Mediafax directorul general al Servic
O parte din apelurile initiate ieri de clientii unor operatori de telefonie mobila catre serviciul de urgenta 112 nu au ajuns la destinatie, cauza fiind problemele aparute in reteaua RomTelecom, a declarat pentru Mediafax directorul general al Serviciului de Telecomunicatii Speciale (STS), Marcel Opris. "Pentru aproximativ o ora, clientii unor operatori de telefonie mobila au fost in imposibilitatea sa apeleze serviciul 112. Situatia a fost generata de problemele aparute in reteaua operatorului RomTelecom. Toti operatorii de telefonie fixa si mobila isi ruteaza apelurile catre 112 prin reteaua companiei RomTelecom", a explicat Opris. Sistemul unic de apeluri telefonice 112 pentru situatii de urgenta este operat de Serviciul de Telecomunicatii Speciale. RomTelecom a anuntat ieri dupa amiaza ca se confrunta cu o problema majora a retelei, iar specialistii IT ai operatorului si expertii furnizorilor de echipamente incearca sa identifice o solutie. "Se pare ca atat sistemul principal, cat si cel de rezerva (back-up) au fost afectate, situatie fara precedent si fara o explicatie", au declarat reprezentantii operatorului. Problemele au fost insa rezolvate. RomTelecom este unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata telefoniei fixe, cu circa patru milioane de linii in exploatare. (G.M)

Ziua

Sursa: Ziua



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.