Normele de aplicare ale ordonantei privind publicitatea de stat au fost adoptate de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice (ANRMAP), informeaza un comunicat emis ieri de aceasta institutie. Noile reglementari
Normele de aplicare ale ordonantei privind publicitatea de stat au fost adoptate de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice (ANRMAP), informeaza un comunicat emis ieri de aceasta institutie. Noile reglementari vin cu detalii importante pentru autoritatile care doresc derularea unor campanii de publicitate, din care amintim instituirea unor criterii de calificare: tirajul mediu difuzat pe editie sau audienta certificata, aria de difuzare, profilul, publicul tinta; stabilirea unor criterii clare de alocare a banilor pentru organele media calificate: cost/tiraj pentru pentru presa scrisa, cost per punct de audienta pentru TV. De asemenea, normele ofera autoritatilor contractante modele pentru completarea anunturilor care trebuie publicate pe site-ul specializat www.publicitatepublica.ro: referatul de oportunitate, anuntul de atribuire, raportul de evaluare a impactului. Negocierea si elaborarea acestor norme au fost facute de catre Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI), Clubul Roman de Presa (CRP), Agentia de Monitorizare a Presei, Asociatia Patronatelor si Editorilor Locali (APEL), cu participarea unor experti din partea Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) si a Asociatiei Romane de Masurare a Audientelor (ARMA). In perioada urmatoare, CJI va da publicitatii un ghid de bune practici pentru implementarea acestor principii.


Despre autor:

Cronica Romana

Sursa: Cronica Romana


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.