"Amploarea economiilor care pot fi realizate prin schimbarea modului de abordare este uimitoare", a declarat Patrick Blain, vicepresedinte executiv, responsabil de departamentul de marketing si vanzari al Renault.
Acesta a afirmat, la Salonul International Auto de la Geneva, ca Renault urmareste reducerea la jumatate a costurilor privind designul si dezvoltarea automobilelor, pentru a-i permite lansarea de noi modele la intervale mai scurte de timp si la costuri mai scazute.
Strategia anuntata de grupul francez pe 9 februarie cuprinde planul de dezvoltare a unei game de automobile de lux, precum si cresterea cu o treime a vanzarilor.
Vehiculele sport si de teren sunt in atentia Renault in vederea cresterii vanzarilor anuale cu 800.000 unitati si transformarii in cel mai profitabil constructor european de automobile de masa.
Dintre cele 26 de modele anuntate de grup pentru perioada 2007-2009, 13 vor inlocui modele mai vechi, iar celelalte 13 vor fi modele noi, a declarat Blain.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
ANPC vine cu recomandări pentru consumatori privind produsele din pește: Să...
Sursa: wall-street.ro