Dupa succesul marcii Fulga, compania Albalact a lansat ieri o noua gama de produse lactate, sub marca Zuzu. Albalact a investit peste doua milioane de euro in liniile de fabricatie a acestei game, produse la standarde europene. Noutatea consta in var
Dupa succesul marcii Fulga, compania Albalact a lansat ieri o noua gama de produse lactate, sub marca Zuzu. Albalact a investit peste doua milioane de euro in liniile de fabricatie a acestei game, produse la standarde europene. Noutatea consta in varietatea bogata de produse lansate in acelasi timp sub acest brand, dar mai ales ambalajul inovativ - Tetra Top, produs de prestigioasa companie Tetra Pack.
Albalact a inregistrat rate record de crestere a vanzarilor dupa lansarea brandului Fulga. Potrivit rezultatelor preliminare, in 2005 profitul a crescut cu 25% fata de 2004, ajungand la 825.000 de euro.
O data cu noua marca, "speram sa devenim lideri la sfarsitul anului 2006 pe piata laptelui pasteurizat", au declarat reprezentantii companiei. Albalact - Alba Iulia estimeaza pentru acest an un ritm similar de crestere a cifrei de afaceri cu cel atins in 2005, cand incasarile au urcat cu 50%, la 16,5 milioane de euro.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.