Compania intentioneaza ca anul viitor sa-si majoreze la 40% cota de piata pentru sectorul televizoarelor cu plasma, fata de 35% in prezent.
Potrivit estimarilor Matsushita, piata mondiala de profil se va dubla in acest an la zece milioane de unitati, pentru ca pana in 2010 sa ajunga la 25 de milioane.
Recent, grupul japonez a anuntat ca va investi circa 1,6 miliarde de dolari pentru construirea celei mai mari unitati de productie de televizoare cu plasma.
Pe de alta parte, compania a informat ca va vinde participatia de 7,66% detinuta la Universal Studios catre Vivendi Universal pentru 1,15 miliarde de dolari.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Oana Roman a reacționat după criticile aduse de Selly: Mă amuză foarte tare ...
Sursa: kudika.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro