Acordul anterior avea scandenta in 2007 si a fost prelungit pana in 2010. Extinderea
Acordul anterior avea scandenta in 2007 si a fost prelungit pana in 2010. Extinderea acestei licente se adauga innoirilor acordurilor cu Gucci, Armani, Dior si noului acord cu Hugo Boss pentru producerea si distributia mondiala de ochelari.
Subliniind importanta parteneriatului cu grupul YSL, presedintele Safilo a precizat ca strategia pentru dezvoltarea licentei YSL prevede consolidarea marcii in Europa si intarirea pozitiei acesteia in Extremul Orient si America de Nord, unde marca a inregistrat rezultate foarte bune. In realitate, marcile cheie pentru Safilo sunt Ralph Lauren, Gucci, Dior si Armani, care impreuna reprezinta 70% din vanzarile companiei.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro