Pe scurt, este vorba de un voucher de cazare, intr-o prezentare deosebita, care permite accesul intr-un sistem european, ce cuprinde sute de hoteluri, inclusiv in Romania. Utilizatorului acestui voucher nu-i revine decat placerea de a alege de pe site-ul companiei (www.blue-voucher.com) hotelul preferat si de a anunta alegerea facuta.
Prin afilierea tarii noastre la acest sistem, s-a mai facut un pas catre reintegrarea Romaniei in marea familie europeana. Un produs cu un cost mic dar cu o valoare mare nu poate fi decat un instrument puternic in mana priceputa a celor ce cauta modalitati noi de marketing si promovare. Marketerii europeni au diferite modalitati de abordare si valorificare a produsului, germanii, spre exemplu exploatandu-l in special in industria tutunului, in timp ce companiile petroliere austriece l-au inclus in campaniile de recompensare a clientilor.
O idee deosebita a aparut in Ungaria. Astfel, intelegand importanta produsului autoritatile de la Budapesta vor sa initieze un program de popularizare a tarii, prin intermediul unor promotii speciale.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Pleci în Germania la Campionatul European de Fotbal? Ce sfaturi are un...
Sursa: wall-street.ro