Potrivit presedintelui executiv al Centrului pentru Politici si Servicii de Sanatate (CPSS), Dana Farcasiu, proiectul, care s-a desfasurat in perioada septembrie 2004 - decembrie 2005, a permis educarea populatiei in general si in mod special a grupului tinta, respectiv tinerii intre 15 si 24 de ani. In cadrul proiectului s-a desfasurat un seminar cu jurnalistii din presa locala, care a explorat potentialul de implicare in activitati de lupta impotriva HIV/SIDA/ITS. S-au realizat 300 de machete in presa locala, 150 de difuzari ale spotului radio in fiecare judet si, un lucru foarte important, s-au inregistrat 40.000 de vizitatori unici pe site-ul www.prezervativ.ro. In cadrul proiectului s-au facut si informari interactive prin implicarea de trupe sau artisti in randul tinerilor (Kripton, Directia 5, Voltaj, Hi Q, Serban Banica Jr.), care au vorbit publicului despre sexul protejat si despre importanta folosirii prezervativului.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro