Cauzele acestui accident nu au fost inca stabilite, Inspectoratul Teritorial de Munca Tulcea demarand o ancheta in acest sens.
A doua victima
John Whitekettle este al doilea scafandru al Wreck Rostok Consortium care a murit in acest an in timpul lucrarilor de indepartare a epavei de pe canalul Sulina si a treia victima din ultimii 14 ani. Pe data de 2 ianuarie 2005, scafandrul britanic Anthony James Eke, de 37 de ani, angajat al firmei Titanic Savage din Statele Unite, si-a pierdut viata dupa ce aluviuni cu o greutate de aproximativ doua tone au cazut de pe tavanul salii de masini in care lucra.
Lucrarile de indepartare a epavei cargoului ucrainean au demarat in luna octombrie a anului 2004 si ar fi trebuit sa se finalizeze in primavara acestui an. Operatiunile s-au desfasurat insa cu dificultate din cauza namolului care s-a depus in sectiunile navei. In plus, vizibilitatea in apa este foarte mica, iar viteza curentilor Dunarii foarte mare.
Costurile lucrarilor se ridica la cinci milioane de euro si sunt finantate de Banca Europeana de Investitii (BEI) prin Administratia Fluviala a Dunarii de Jos. (G.T.)
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro