STUDIU. Echipa de cercetatori americani a creat un scenariu de joc pentru 120 de copii intre 2 si 6 ani. Ei au fost pusi sa faca cumparaturi intr-un magazin alimentar in miniatura, care avea 73 de produse, printre care bere, vin si tigari. 28% dintre copii au cumparat tigari si aproape 62% dintre ei alcool. Probabilitatea ca acesti copii sa aleaga alcoolul si tigarile este de patru ori mai mare daca parintii lor sunt cosumatori ai acestor produse, au aratat autorii studiului. Prescolarii cunosc chiar si marci de tigari, dar nu stiu numele cerealelor mancate zi de zi.
Desi nu s-a demonstrat daca acesti copii vor dobandi viciile parintilor, autorii studiului sunt de parere ca nu numai adolescentii ar trebui vizati in campaniile de prevenire a fumatului si alcoolismului, ci si prescolarii. Parintii ar trebui implicati si ei in astfel de campanii.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ciolacu: Nu mai am ce să-i transmit și nicio ofertă pentru Cristian Popescu...
Sursa: wall-street.ro