Firma MYO-O a depus la AVAS, in data de 15 septembrie, o contestatie prin care solicita lamuriri privind selectia candidatilor pentru preluarea societatii Tractorul Brasov, considerand ca institutia a analizat defectuos oferta firmei indiene Mahindra
Firma MYO-O a depus la AVAS, in data de 15 septembrie, o contestatie prin care solicita lamuriri privind selectia candidatilor pentru preluarea societatii Tractorul Brasov, considerand ca institutia a analizat defectuos oferta firmei indiene Mahindra&Mahindra si ca a aplicat defectuos grila de punctaj, transmite Mediafax. Eliminata din cursa pentru privatizarea Tractorul, MYO-O sustine ca oferta Mahindra&Mahindra nu a fost corect analizata la capitolul investitii pentru protectia mediului si la conditionalitatea ofertei. AVAS a anuntat, saptamana trecuta, ca oferta firmei din India a fost superioara celei depuse de MYO-O. In plus, reprezentantii companiei sustin, intr-un comunicat, ca oferta financiara prezentata de MYO-O depaseste de peste doua ori valoarea facuta de celalalt competitor. In planul de afaceri inclus in oferta tehnica, MYO-O si-a asumat investitii in valoare de 150 de milioane de euro, suma echivalenta cu cea prevazuta ca plafon pentru ajutorul de stat acordat societatii Tractorul la privatizare. In replica, Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS) afirma ca procesul de privatizare a Tractorul s-a derulat in conditii de maxima transparenta, iar grila de analiza a ofertei a fost prezentata pe larg in dosarul de prezentare. "Mai mult, in cadrul sedintei din data de 13 septembrie, toate elementele ofertei au fost discutate punctual, explicate in detaliu si agreate de cei doi investitori", precizeaza AVAS.
Societate cu capital integral romanesc, MYO-O a fost infiintata in anul 1993 si are ca obiect de activitate comertul cu masini si utilaje agricole. Compania controleaza producatorul de combine agricole Semanatoarea din Bucuresti. Firma indiana Mahindra&Mahindra are o gama larga de activitati si produce atat tractoare, cat si automobile, urmand sa realizeze in India, in parteneriat cu grupul Renault, modelul Logan. (A.G.C.)


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.