Podul Grant din Bucuresti va intra anul viitor intr-un program de lucrari de consolidare si reparatie, expertiza tehnica efectuata de specialistii Primariei Capitalei evidentiind prezenta mai multor fisuri si degradarea armaturilor de rezistenta. Dir
Podul Grant din Bucuresti va intra anul viitor intr-un program de lucrari de consolidare si reparatie, expertiza tehnica efectuata de specialistii Primariei Capitalei evidentiind prezenta mai multor fisuri si degradarea armaturilor de rezistenta. Directorul general al Directiei de Transport din Primaria Capitalei, Gheorghe Udriste, a afirmat, ieri, ca, in aceasta perioada, municipalitatea pregateste licitatia pentru desemnarea firmei care va efectua lucrarile, documentatia fiind deja elaborata. Potrivit specialistilor din Primaria Capitalei, lucrarile la Podul Grant vor fi mai usoare decat cele derulate in prezent la Podul Marasesti, unde dupa efectuarea de sapaturi s-a constatat o degradare totala a pilonului de rezistenta. Podul Grant este construit din anul 1982. Lucrarile se vor putea face fara a se opri circulatia rutiera in zona, fiind vorba doar de acoperirea unor armaturi care acum sunt vizibile si repararea unor fisuri. Se estimeaza ca valoarea lucrarilor va fi de 140 milioane de euro, dublu fata de suma vehiculata initial. Primaria Capitalei va demara in 2006 si lucrarile de construire a pasajului rutier Basarab.
Primarul general al Capitalei, Adriean Videanu, a prezentat, in detaliu, si un nou proiect tehnic pentru constructia Pasajului rutier Basarab, care urmeaza a fi ridicat cu fonduri obtinute din emisia de eurobonduri lansata in aceasta vara pe piata internationala de capital. "Proiectul tehnic este gata, executat de Proiect Bucuresti, solutia am gasit-o si evaluarea exista. Asteptam licitatia si lucrarile pot incepe din primavara anului viitor", a afirmat edilul sef. Varianta noua a proiectului Basarab prevede o dublare a lungimii sale la 1900 m, din care regim de pod va avea pe o lungime 1600 m. Pasajul va pleca dintr-o rampa de acces din Bd. Nicolae Titulescu in apropierea intersectiei cu Bdul Alexandru Ioan Cuza, va supratraversa Calea Grivitei, apoi pachetul de linii de cale ferata, Bdul Dinicu Golescu, inscriindu-se intre fronturile construite ale Sos. Orhideelor. El va supratraversa si intersectia Plevnei - Orhideelor - Giulesti si podul Grozavesti existent, revenind la sol pe Sos. Grozavesti. Primarul general Adriean Videanu a dat asigurari ca aceasta varianta va fi una care sa rezolve nemultumirea locuitorilor din zona Titulescu, singurul lucru care ar ramane sa-i deranjeze pe acestia fiind durata de executie, care se estimeaza la circa trei ani. (M.S.)

Ziua

Sursa: Ziua



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.