Compania Posta Romana considera nefondata afirmatia potrivit careia ar detine o pozitie monopolista pe piata publicitatii prin posta, precizand ca aceste servicii sunt concurentiale, astfel ca nu intra in sfera serviciului universal de corespon-denta
Compania Posta Romana considera nefondata afirmatia potrivit careia ar detine o pozitie monopolista pe piata publicitatii prin posta, precizand ca aceste servicii sunt concurentiale, astfel ca nu intra in sfera serviciului universal de corespon-denta. "In prezent, aproximativ 30 de companii furnizeaza servicii de marketing direct pe piata romaneasca, astfel incat nu este fondata afirmatia potrivit careia Posta Romana ar detine o pozitie monopolista", se arata intr-un comunicat al institutiei. Consiliul Concurentei a anuntat recent ca a inceput o investigatie la Compania Nationala Posta Romana, ca urmare a unor sesizari venite din partea unor agenti economici potrivit carora firma ar incalca prevederile legii concurentei. "Compania a fost reclamata ca, prin comportamentul manifestat in relatie cu acesti agenti economici, savarseste un abuz de pozitie dominanta pe piata serviciilor de publicitate prin posta", preciza un comunicat al institutiei de control. Potrivit institutiei, legea concurentei interzice folosirea in mod abuziv a unei pozitii dominante detinute de catre unul sau mai multi agenti economici pe piata romaneasca sau pe o parte substantiala a acesteia, prin recurgerea la fapte anticoncurentiale, care au ca obiect sau pot avea ca efect afectarea activitatii economice sau prejudicierea consumatorilor. (M.C.B.)


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.