Cu ce vine nou Connaisseur? O publicatie cu acest nume a mai aparut in ultimii doi ani in cadrul Grupului de Presa ZIUA.
De fapt, sunt mai mult de doi ani si jumatate. Connaisseur a aparut in decembrie 2002, ca o revista "despre vin si stil de
Cu ce vine nou Connaisseur? O publicatie cu acest nume a mai aparut in ultimii doi ani in cadrul Grupului de Presa ZIUA.
De fapt, sunt mai mult de doi ani si jumatate. Connaisseur a aparut in decembrie 2002, ca o revista "despre vin si stil de viata", care facea anumite recomandari, utile in special oamenilor cu preocupari legate de calitatea vietii. Nu neaparat pentru oamenii cu bani, ci pentru oamenii "cu gust". Atunci, era o revista care se adresa mai mult barbatilor. Acum, am decis sa extindem conceptul Connaisseur si la alte domenii, sa largim publicul tinta si sa oferim un produs mai diversificat, in care fiecare cititor sa gaseasca ceva interesant, ceva pe gustul lui.
Ne adresam mai degraba publicului de Discovery Channel
Ce va contine noul Connaisseur? Este un altfel de supliment TV?
Am pornit de la ideea ca programele TV sunt de interes, ca o revista cu astfel de continut se citeste de catre categorii largi de oameni, ca face parte din viata oricarei familii. Ghidul TV a devenit, practic, un membru al familiei, in special al celei din mediul urban. Insa programele TV nu reprezinta decat o parte din cuprinsul "noului Connaisseur". Incercam si in acest domeniu sa facem niste recomandari de bun simt, sa evitam stridentele. As spune ca, din punct de vedere al componentei de Ghid TV, Connaisseur se adreseaza mai degraba publicului amator de Discovery, National Geographic decat emisiunilor de divertisment estival. Nu inseamna ca amatorii de divertisment nu au ce citi aici, insa ne preocupa mai ales preferintele altei categorii de telespectatori. Acea categorie care apreciaza mai degraba programele informative decat pe cele "colorate".
Vom prezenta parerile unor personalitati de referinta
"Concertele mele sunt ca o petrecere de nunta. Beau, cant si petrec cu prietenii. (...) Odata cu razboiul am descoperit ca nu prea mai conteaza obiectele sau locurile (...) Am descoperit insa ca mi-au ramas oamenii" - Goran Bregovici, Connaisseur, mai 2003 Deci programele TV vor fi "motorul" noii publicatii?
In nici un caz. De altfel, programele TV sunt pozitionate - veti vedea - catre sfarsitul revistei. . Vom incerca sa oferim cititorilor sfaturile unor personalitati proeminente nu doar in domeniul lor de activitate, ci in ceea ce priveste stilul de viata in general. Partea principala a revistei se axeaza pe materiale jurnalistice din trei domenii care noua ni s-au parut mai importante, in special in raport cu conceptul initial al publicatiei, acela de a oferi recomandari "de gust". Mentinem specificul gastronomic al vechiului Connaisseur, cititorii vor gasi aici retete "home made", dar si unele preparate de catre bucatari sofisticati, adevarati artisti in domeniul lor. Noi suntem convinsi ca bucataria este un spectacol in sine, de care ne putem bucura cu totii daca suntem atenti la cum mancam. Desi o vorba spune ca marii maestri bucatari sunt barbati, noi vrem sa le facem si pe femeile de cariera sa redescopere placerea de a gati. In legatura stransa cu gastronomia a venit, firesc, un alt domeniu de interes pentru Connaisseur: sanatatea. Ne preocupa acest aspect, asa cum ii preocupa pe cititorii nostri, oameni interesati de calitatea vietii. Nu e vorba strict despre recomandari medicale, ci e o plaja mai larga de subiecte: de la miscarea in aer liber la evitarea stresului, la bucuriile sufletului, care se pot regasi intr-o carte buna sau o calatorie (reala ori imaginara) intr-un loc frumos. Sau - de ce nu -in shopping. Vrem sa le aratam oamenilor ca poti duce o viata sanatoasa si fara sa te lipsesti de bucuriile trupului. Noi suntem convinsi ca nu chiar tot ce-i bun ingrasa, e ilegal sau imoral.
Premiile pentru cititori sunt importante
Ati facut un studiu de piata sau noul Connaisseur este bazat doar pe intuitie?
Evident, ambele. Cel mai important lucru in viata unei publicatii este relatia, interactivitatea permanenta cu cititorii. Asa am descoperit ca e nevoie de aceasta revista. Mereu, cititorii sunt cei care ne dicteaza actiunile. Ei ne arata ce nevoi au, iar noi ne straduim sa le satisfacem. Tocmai de aceea intentionam sa pastram si in viitor o legatura cat mai stransa cu publicul nostru. Concursurile cu premii ale revistei - 5 excursii pentru doua persoane in Turcia, sedinte de tratament cosmetic pentru cititoarele noastre, sticle cu vin pentru cei care ne trimit retete - au ca scop exact intarirea legaturii cu publicul nostru. Care merita si acest tip de satisfactii.

Ziua

Sursa: Ziua



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.