Alaturi de Banca Nationala a Romaniei, Romfilatelia, societate specializata In emiterea si comercializarea marcilor postale romanesti, participa activ la campania de educare a populatiei privind denominarea monedei nationale, prin punerea In circulat
Alaturi de Banca Nationala a Romaniei, Romfilatelia, societate specializata In emiterea si comercializarea marcilor postale romanesti, participa activ la campania de educare a populatiei privind denominarea monedei nationale, prin punerea In circulatie Incepand cu 1 iulie 2005 a emisiunii de timbre LEUL NOU 2005.
Emisiunea constituie, prin amploare si abordare tematica, o premiera In istoria timbrului romanesc, fiind compusa din 20 de timbre care ilustreaza sugestiv toate monedele si bancnotele noi ce vor fi utilizate Incepand cu 1 iulie 2005, alaturi de toate monedele si bancnotele ce vor fi scoase din circulatie.
Avand Inscrise In clar Insemnele valorice, timbrele reprezinta alaturi de bani, "monedele" si "bancnotele" cu ajutorul carora populatia cumpara serviciile postale.
Utilizate pentru francarea corespondentei interne si externe In cele 7000 de oficii postale din Romania, timbrele emisiunii constituie un mijloc eficient de educare a populatiei privind importanta actiunii de denominare a leului.
Pentru amatorii de colectii filatelice, timbrele emisiunii LEUL NOU 2005 se vor gasi In magazinele Romfilatelia din Bucuresti si din tara, Incepand cu 1 iulie 2005.

Ziua

Sursa: Ziua



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.