Miercuri 27 aprilie, a avut loc la Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti Festivitatea de Premiere din cadrul Olimpiadelor Comunicarii.
Peste 20 de mari companii si institutii media, 10 oameni politici, 10 minister
Miercuri 27 aprilie, a avut loc la Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti Festivitatea de Premiere din cadrul Olimpiadelor Comunicarii.
Peste 20 de mari companii si institutii media, 10 oameni politici, 10 ministere, 30 de agentii de advertising sau relatii publice si multi alti specialisti au fost prezenti miercuri, la festivitatea de premiere pentru a le ura bun venit in comunitatea profesionistilor in comunicare echipelor de studenti participante la cele patru probe din cadrul Olimpiadelor: advertising, relatii publice, comunicare institutionala, comunicare politica.
Festivitatea a fost prezentata de Daniel Buzdugan si Mihai Morar de la Radio 21. Atmosfera de tip "dimineata dementa" pe care au imprimat-o acestia evenimentului a spart orice bariere de comunicare intre personalitatile prezente si sala arhiplina de tineri nerabdatori sa afle castigatorii premiilor.
Discursurile de bun venit au fost tinute de Iuliana Klebleev (Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti, Gazda Oficiala a Olimpiadelor Comunicarii), Decebal Lohan (Autoritatea Nationala pentru Tineret, finantatorul proiectului) si Anca Gheorghe (Televiziunea Romana, Partener Asociat).
Prima proba la care au fost anuntati castigatorii a fost cea de comunicare institutionala. Reprezentantul juriului de la aceasta proba, Dumitru Bortun, Presedinte al Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice a apreciat ca au fost avantajate echipele care au avut o abordare de marketing a campaniilor realizate pentru institutiile "client". De asemenea el a sesizat o imbunatatire a brief-urilor date de acestea din urma si si-a exprimat speranta ca prin participarea la Olimpiadele Comunicarii inclusiv pregatirea comunicatorilor din institutii va avea de castigat.
Premiile - decernate de Adela Pascu, reprezentanta BRD Group Societe Generale, sponsorul Probei Comunicare Institutionala - au revenit echipelor: R.Acord (client Ministerul Justitiei), Minti Dezbracate (client Agentia Nationala pentru Sprijinirea Initiativelor Tinerilor) si Efectul Bulgare (client Ministerul Afacerilor Externe).
Cea de-a doua proba prezentata a fost cea de comunicare politica. Felix Tataru (GMP/map), in calitate de reprezentant al juriului, le-a vorbit participantilor despre oportunitatea pe care o au ca studenti de a pune in practica ceea ce invata pe bancile facultatii. "Uitandu-ma la ce ati realizat voi ma astept ca in viitorul apropiat sa vedem si in Romania campanii profesioniste pentru oameni politici, care sa ii apropie pe acestia de electorat si sa nu ii mai prezinte ca pe un produs artificial si strain", a adaugat el.
Cel care a decernat premiile a fost Ovidiu Miculescu (Europa FM si Radio 21), care a cucerit publicul antrenandu-i intr-un dialog plin de savoare pe prezentatori si pe doi dintre "clientii" de la aceasta proba (Victor Ponta si Daciana Sarbu). Fara a se lasa mai prejos, Victor Ponta a parafrazat spiritul olimpic spunand ca: "dupa ultimul congres PSD am invatat ca important nu este sa participi, ci sa castigi." Momentul vesel nu a putut insa schimba ierarhia decisa de juriu, premiile de la aceasta proba revenind echipelor: Cascade (client Peter Eckstein Kovacs), Cats-Eyes (client Roberta Anastase) si Zauber Komunikation GMBH (client Raluca Turcan).
Festivitatea a continuat cu proba de relatii publice. Andrei Bortun (Millenium Communications), in calitate de reprezentant al juriului, le-a transmis participantilor ca atat agentia lui cat si celelalte agentii din Clubul Companiilor de PR privesc Olimpiadele Comunicarii ca principalul loc de unde pot recruta tinerele talente de care au nevoie.
Premiile au fost decernate de Gilda Lazar, din partea JTI Romania, sponsorul probei de Relatii Publice. Echipele care au urcat pe podium au fost: ToP Racers (client Unilever), Spotlight (client Televiziunea Romana) si Brand Damage (client Britcom), care a fost distinsa si cu premiul special al juriului pentru cea mai buna strategie.
Fara indoiala, emotiile cele mai mari le-a starnit decernarea premiilor de la proba de advertising. Cea care le-a vorbit participantilor din partea juriului de la
aceasta proba a fost Alina Gavrila (Gavrila & Asociatii). Desi i-a indemnat pe participanti sa dea dovada de mai mult curaj si originalitate, le-a spus acestora ca este sigura ca vor ajunge sa realizeze campanii care sa castige la Cannes.
Premiile au fost decernate de Alexandra Olaru, reprezentanta a Unilever South Central Europe, sponsorul probei de Advertising. Ele au revenit echipelor: Reservoir Eggs (client Business Magazin), Phi Advertising (client BRD Groupe Societe Generale) si SIDE (client ZAPP).
Cea mai importanta distinctie a competitiei a fost decernata de Robert Redeleanu din partea ZAPP, sponsorul principal al proiectului. "Este pentru prima oara cand ne implicam in Olimpiadele Comunicarii", le-a spus el participantilor, "insa in urma experientei de anul acesta va asiguram ca vom fi alaturi de voi la multe din editiile care vor urma." Premiul pentru "Cea mai Creativa Echipa de la Olimpiadele Comunicarii 2005" a revenit echipei Reservoir Eggs care a concurat la proba de Advertising.
Un al doilea premiu pe care l-a decernat Robert Redeleanu a fost cel pentru concursul de creatie Zapp, care s-a desfasurat online pe site-ul Olimpiadelor. Castigatoarea acestuia a fost Bianca Naumovici, care a obtinut dreptul de a folosi un modem Zapp Internet Express pe viata.
Atat componenta echipelor castigatoare cat si campaniile realizate de acestia pot fi
vazute pe site-ul proiectului www.olimpiadelecomunicarii.ro, la sectiunea Participanti.

Ziua

Sursa: Ziua



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.