Compania de Bere Romania (CBR), membra a SABMiller, isi extinde portofoliul de produse pe segmentul premium al pietei berii din Romania, prin lansarea Peroni Nastro Azzurro. Romania devine astfel cea de-a doua tara europeana, dupa Marea Britanie, in
Compania de Bere Romania (CBR), membra a SABMiller, isi extinde portofoliul de produse pe segmentul premium al pietei berii din Romania, prin lansarea Peroni Nastro Azzurro. Romania devine astfel cea de-a doua tara europeana, dupa Marea Britanie, in care este lansata berea Peroni. Aceasta va fi introdusa gradual pe pietele internationale pe care activeaza SABMiller. Marca Nastro Azzurro a fost produsa pentru prima oara in Italia, in 1846. Astazi, Nastro Azzurro domina categoric segmentul premium al berilor din peninsula. Conform reprezentantilor CBR, noul brand este destinat consumatorului modern, cel care apreciaza in egala masura calitatea produsului, dar si imaginea acestuia.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.