Inchipuiti-va ca reusiti sa suspendati rotile din spate ale masinii in timp ce vreti sa parcati masina. Neatent, scapati masina in groapa. Pare o situatie greu de rezolvat fara forte suplimentare.
Perfect corect. In situatii obisnuite. Nu si
Inchipuiti-va ca reusiti sa suspendati rotile din spate ale masinii in timp ce vreti sa parcati masina. Neatent, scapati masina in groapa. Pare o situatie greu de rezolvat fara forte suplimentare.
Perfect corect. In situatii obisnuite. Nu si daca esti posesorul unui Nissan X-Trail. In aceasta situatie fericita, se cupleaza tractiunea integrala si se blocheaza diferentialul central pe raportul 53-47 la suta, se accelereaza energic si masina scapa din capcana ca si cand aceasta nu ar fi fost.
Nimic mai simplu daca ai un Nissan X-Trail care este dotat cu cel mai sofisticat sistem 4X4 din clasa SUV-urilor compacte.
X-Trail poate fi dotat cu doua motoare pe benzina si un modern diesel commonrail cu turbina cu geometrie variabila, care, cu toate ca este zgomotos, la rece ofera un cuplu remarcabil. Masina merge bine si te face sa te simti bine. Nu este obositoare la condus, iar directia servo este usor de manevrat. Cuplarea tractiunii integrale se face dintr-un simplu comutator, iar cutia de viteze merge ca unsa si agata foarte rar, numai dupa o noapte suficient de friguroasa.
In rest, dotarile variantei de top or sa va aduca invidia cunoscutilor. Volan si scaune imbracate in piele, climatronic, un sistem audio (schimbator de CD, casetofon tuner si amplificator cu sase canale) extrem de performant, proiectoare, scaune incalzite si povestea poate continua...


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.