Pentru a treia oara consecutiv, Sebastien Loeb si Daniel Elena au adus echipei Citroën victoria in cel mai prestigios raliu din calendarul mondial. Aflat la conducere de la start si pana la sosire, francezul a castigat si cele mai multe probe specia
Pentru a treia oara consecutiv, Sebastien Loeb si Daniel Elena au adus echipei Citroën victoria in cel mai prestigios raliu din calendarul mondial. Aflat la conducere de la start si pana la sosire, francezul a castigat si cele mai multe probe speciale, victoria din Principat fiind cea de-a 11-a din palmaresul lor mondial.
Prin performanta din acest an, Sebastien Loeb se alatura unui grup de elita intrat in legenda Raliului Monte Carlo, incluzand nume cum ar fi: Sandro Munari si Walter Röhrl (patru victorii, trei consecutive), Tommi Makinen (patru victorii consecutive), Didier Auriol si Carlos Sainz (cate trei victorii).
"Cred ca dupa editia din 2002 am fost mai bucuros", spune Seb. "Atunci totul era nou pentru mine. Atunci mi-am facut un nume dupa ce i-am dominat pe adversari, dar a venit acea penalizare care m-a aruncat pe locul secund. De atunci, raliul acesta a fost intotdeauna de partea mea. La fiecare start sunt mai motivat ca niciodata si inca nu am obosit din cauza victoriilor. La Monte Carlo este ceva special. Este cel mai faimos raliu, iar Daniel Elena se afla pe teren propriu.
N-aveam cum sa incep mai bine campania din 2005".
"Seb este un tip extraordinar", a adaugat Daniel Elena cu umorul sau mediteranean.
"A adunat trei victorii consecutive in Germania, intr-un raliu pe care il poate considera ca fiind pe teren propriu, iar acum a facut acelasi lucru si la mine acasa!".
"Sunt asemeni lui Seb si Daniel; adica nu obosesc niciodata atunci cand castig", a declarat Guy Fréquelin. "Sunt mandru de echipa noastra si ma bucur sa-i vad pe Seb si Daniel atat de fericiti. In plus, François Duval si-a demonstrat potentialul, in timp ce Manfred Stohl a terminat in puncte cu o Xsara WRC privata. Asta ca sa nu mai vorbim de victoria lui Kris Meeke in Junior WRC cu modelul C2 Super 1600".
Cand Citroën a terminat pe primele trei locuri in editia din 2003, Colin McRae spunea ca Raliul Monte Carlo este etapa care cere in mod preponderent un efort de echipa. Observatia ramane valabila si astazi.
Autor al unor evolutii impecabile in 2003 si 3004, Sebastien Loeb si-a continuat recitalul fara nici o greseala si in acest an.
Dupa reglarea franelor pe masina lui François Duval, cele doua Xsara WRC si-au continuat evolutia fara nici un fel de probleme.
Alegerea pneurilor a fost ceva mai usoara decat anul trecut. Echipa si-a propus o imbunatatire la nivelul calitatii muncii, motivatia si dorinta de victorie fiind aceleasi. Iar misiunea a fost indeplinita!

Curierul National

Sursa: Curierul National



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.