Compania de consultanta in consultanta, Response International, a lansat, in premiera pe piata romaneasca, programul de simulare in domeniul afacerilor "Store Wars". Sesiunea demonstrativa, reprezentand varianta condensata a programului, a fost spons
Compania de consultanta in consultanta, Response International, a lansat, in premiera pe piata romaneasca, programul de simulare in domeniul afacerilor "Store Wars". Sesiunea demonstrativa, reprezentand varianta condensata a programului, a fost sponsorizata de Coca-Cola si s-a desfasurat, in Bucuresti, pe parcursul a doua zile. "Store Wars" a fost creat in 1990 de catre Marcel Corstjens (autor) si Dariusz Kepczynski (programator), pentru INSEAD, una din primele cinci scoli de business din lume. Simularea, care se afla la a cincea versiune, reprezinta este unul dintre cele mai performante programe de acest tip. "Store Wars" a fost utilizat pana acum de zeci de companii din Top Fortune 500, si dispune de o baza de utilizatori mai mare de 10.000 de manageri din toata lumea. "Intentia companiilor implicate este de a-si pune principalii factori de decizie in situatii cat mai dificile si de a masura viteza si calitatea proceselor de decizie in conditii de presiune competitionala ridicata. Initiativa are la origine intelegerea faptului ca piata de bunuri de larg consum din Romania va atinge in curand un nivel de maturitate si sofisticare suficient de mare pentru a pune probleme chiar si celor mai experimentati jucatori", a declarat Dragos Ion, consultant Response International. Response International face parte din grupul Response din Grecia si ofera servicii de consultanta in resurse umane si training si pe piata din Romania din martie 2001. (M.C.B.)


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.