moi
21 mesaje
Oras: Baia Mare
|
Postat pe: 24 Iulie 2008, ora 12:29
Mi-e groaza de astfel de oameni fara suflet, fara constiinta...credeam ca numai la noi sunt astfel de medici...ma bucur totusi sa vad ca sunt facute publice si cazurile din afara
|
|
|
mihapifu
2 mesaje
|
Postat pe: 26 Iulie 2008, ora 11:23
rusine,este ceva revoltator pacat ca si in romania se intampla astfel de lucruri
|
Fosta membra 9am.ro
29 mesaje
Oras: Alba-Iulia
|
Postat pe: 26 Iulie 2008, ora 12:30
intr-o tara normala unde fiecare cetatean contribuie la asigurarile de sanatate, asa se intampla. Cine nu contribuie nu este tratat. Doar in romania, parazitii sociali sunt tratati pe banii celorlalti.
La fel cu pensiile, exista o gramada de pensionari cu handicap dar de fapt ei n-au nici pe dracu, singuru handicapat a fost medicul care le-a facilitat obtinerea pensiei respective...
Si cate n-or mai fi...
Asa ca nu ma mira ca in strainatate se procedeaza normal.
Nu platesti, nu primesti!
...................................
Drepturi SI OBLIGATII!!!
|
ecologos23
102 mesaje
Oras: BUCURESTI
|
Postat pe: 26 Iulie 2008, ora 12:44
DA EU SI CUNOSC DOI SOTI CHIPURILE INFIRMI DA CARE SUNT BINE MERSI SI SE MAI SI LAUDAU CE DESTEPTI AU FOST EI SI CU CE AU FURAT DE LA INTERINDEREA UNDE AU LUCRAT SI CE INTREPRINDERE PRIVATA O SA SI FACA SI CUM O SA-I TRAGA EI PE SFOARA PE TOTI:
|
|
|
costicastanoiu
6 mesaje
Oras: ALTA LOCALITATE
|
Postat pe: 26 Iulie 2008, ora 20:39
Daca stau sa ma gandessc bine singurul parazit social esti tu.Cred ca pentru cei de teapa ta pedeapsa capitala e insuficienta.
|
mihaid1977
58 mesaje
|
Postat pe: 27 Iulie 2008, ora 16:26
foarte rau ca, intr-o tara ca romania, oamenii care mucncesc sunt instigati sa-i urasca pe pensionari, pt ca au o pensie;
nimeni nu spune ca, dupa o viata de munca, statul trebuia sa asigure un sistem prin care cotizatiile platite de cei in perioada activa sa fie investite, valorificate