Lenjeriile de pat nu sunt mereu schimbate
3/8
Acesta este, poate, cel mai "dureros" aspect al cazarii la un hotel. Lenjeriile nu sunt spalate dupa fiecare client, mai ales daca acesta a fost cazat o singura noapte. Evident, nu hotelurile care se respecta nu vor face niciodata un asemenea compromis, dar e bine sa stii ca exista si posibilitatea inversa.
De altfel, jurnalistii spanioli au descoperit, anul trecut, ca lenjeria de pat din camera in care se cazasera nu fusese schimbata, dupa ce au lasat pe ea semne. Mai exact, ei au insemnat cearsafurile cu cerneala invizibila si au rezervat aceeasi camera sub alt nume in ziua urmatoare, pentru a vedea daca s-a schimba asternutul sau s-a lasa cel folosit. Trei dintre cele noua hoteluri in care s-a aplicat trucul nu au schimbat asternutul de la un turist la celalalt.
Pune jos prosoapele folosite
4/8
Pentru a te asigura ca prosoapele pe care le-ai folosit sunt schimbate si ca vei primi in locul lor unele curate, tot ce trebuie sa faci este sa le pui pe jos, preferabil in baie.
De ce sa rezervi online?
5/8
Este posibil ca staff-ul hotelului sa fie mai... dragut si serviabil cu persoanele care rezerva camere online, deoarece acestea pot sa recomande hotelul, ulterior. De multe ori, un hotel depinde de parerile pe care le lasa clientii pe diverse site-uri.
Nu crede tot ce scrie de site-ul hotelului
6/8
Distantele pe care hotelul le estimeaza nu sunt mereu adevarate. De exemplu, daca pe site-ul de rezervari scrie ca se afla la "5 minute" de plaja, nu inseamna ca e chiar asa. Cele 5 minute pot fi chiar 20, in functie de mersul fiecaruia. De fapt, acesta este si motivul pentru care se estimeaza distanta in minute, nu in metri/kilometri.
Mic-dejun la pachet, pregatit de ospatarii hotelului
7/8
Camera pe care ai platit-o are si mic dejun inclus, dar nu nu vrei sa mananci la restaurantul hotelului? Tot ce ai de facut este sa anunti, cu o seara inainte, ca vrei il vrei in caserola, la pachet, iar dimineata sa vii sa il ridici. Exista si restaurante ale hotelurilor care accepta sa pregateasca masa inainte de ora de deschidere, pentru clientii ce pleaca foarte devreme din hotel.
Verifica produsele din minibar
8/8
Unele produse din minibar pot fi acolo de luni intregi, asa ca verifica atenta data de expirare inainte sa deschizi vreun produs. Regula este valabila si pentru produsele de igiena din baie.
Mochetele nu sunt dezinfectate decat foarte rar
1/8
Mochetele din camerele de hotel sunt deseori aspirate, dar foarte rar dezinfectate. Prin urmare, ar fi bine sa nu stai cu talpile pe ele si sa ai la tine papuci de casa (sau de unica folosinta - aproape orice hotel ar trebui sa le ofere clientilor astfel de papuci, pentru baie), scrie
brightside.me.
Ai mai multe facilitati decat ti se spune
2/8
Este posibil ca managerul sau receptionerul hotelului sa nu iti spuna toate facilitatile pe care le ai in respectivul loc de cazare, asa ca cel mai bine ar fi sa intrebi tu ce servicii sunt incluse in pret. Ar putea fi pisicina, sala de forta, minibarul sau altele lucruri de care te poti bucura fara sa platesti nimic in plus.
Cazarea la hoteluri este, de multe ori, o adevarata loterie. Se poate intampla sa primesti recomandari despre un anumit loc de cazare si, odata ajuns acolo, sa iti dai seama ca lucrurile nu stau deloc cum ti-ai dori. Sau sa vezi pe un site poze superbe din respectivul loc de cazare si sa constati, la sosire, ca ele sunt facute in urma cu ani buni si, prin urmare, nu mai corespund realitatii. Toate acestea au si o explicatie simpla: economia. Cei mai multi manageri de hoteluri incearca sa faca economie la resursele folosite, fara ca acest lucru sa fie si in folosul clientilor. Iata, deci, opt trucuri folosite in hoteluri mai putin stiute de cei care se cazeaza in ele.