Aceasta este una dintre cele mai importante modificari de strategie in ceea ce priveste continutul, din ultimii ani.

Facebook va structura continutul astfel incat sa promoveze fotografiile, clipurile video si mesajele distribuite de cei apropiati, favorizand interactiunea si relatiile interpersonale dintre utilizatori, a explicat John Hegeman, coordonatorul departamentului de News Feed.

“Este o mare schimbare. Oamenii vor petrece mai putin timp pe Facebook, dar acest lucru ne convine, pentru ca acest detaliu va face ca timpul petrecut de ei aici sa devina mai pretios si, in definitiv, acest aspect va fi benefic pentru activitatea noastra. Credem ca interactiunea intre persoane este mai importanta decat consumarea pasiva de continuturi. Facebook a fost construit pentru a-i apropia pe oameni. Aceasta actualizare trebuie sa contribuie la imbunatatirea acestui proces”
, a spus John Hegeman, potrivit Stirileprotv.ro.

Mark Zuckerberg, CEO-ul Facebook, este de parere ca reunirea in viata reala a persoanelor care utilizeaza reteaua sociala reprezinta pentru el o prioritate.

“Atunci cand vom implementa acest lucru, veti vedea mai putine continuturi publice precum reclame ale unor companii, marci si trusturi mass-media. Una dintre marile noastre prioritati din 2018 este de a ne asigura ca timpul petrecut pe Facebook va fi un timp bine cheltuit”
, a scris Mark Zuckerberg intr-un mesaj publicat joi pe contul lui de Facebook.