Pasagerii au declarat ca au fost anuntati sa astepte in aeroport, dupa ce s-a realizat controlul documentelor.
Compania le-a oferit mancare si apa, dat fiind faptul ca oamenii nu mai puteau sa iasa.
Anuntul oficial vorbea despre probleme cu alimentarea aeronavei si asteptarea unui inginer din Italia, care sa repare avionul.
Compania nu a oferit explicatii oficiale, pentru ca nu are un reprezentant legal la Craiova.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
BNR a autorizat Filbo Pay ca instituție emitentă de monedă electronică
Sursa: futurebanking.ro
-
Zâmbete de 1 Aprilie: Cele mai haioase mesaje pentru Ziua Păcălelilor
Sursa: garbo.ro
-
Suntem cu toții răi în povestea cuiva… și niciodată complet nevinovați!
Sursa: kudika.ro
-
Pîslaru spune că România trebuie să se așeze la masa de decizie a UE: Să...
Sursa: wall-street.ro