Black Friday a inceput la Fashion Days pe 16 noiembrie, la ora 20:00, in aplicatia de mobil, si la ora 21:00 in site, cu un numar record de vizite si comenzi plasate. Achizitiile speciale de Black Friday au fost in topul preferintelor clientilor. Valoric, 12% dintre produsele comandate pana la ora 09:00 au fost articole din categoria produselor de lux. Fashion Days a pregatit peste 1 milion de produse, cu discounturi de pana la 90%, pentru campania de Black Friday din acest an.
Fashion Days Black Friday 2017 in cifre:
  • De la startul campaniei si pana la ora 09:00, in aceasta dimineata, aplicatia si siteul au fost vizitate de 650.000 de ori, in crestere cu 55% fata de anul trecut
  • 40.000 de clienti simultan in aplicatie si pe site, de 3 ori mai mult decat anul trecut, pana la aceasta ora
  • Varful de vizite in aplicatia de mobil a fost de 60.000 si in site a fost de 77.000
  • Au fost inregistrate 47.000 de comenzi, dintre care 75% au fost plasate direct in aplicatia de mobil
  • Valoarea comenzilor inregistrate pana acum este de 14 milioane de lei, in crestere cu 40% fata de anul trecut
  • 21% din totalul platilor a fost realizat cu cardul, 61% dintre acestea au fost cu VISA
  • Numarul de produse comandate este de 150.000, cu 50% mai mare decat anul trecut
  • Cele mai multe comenzi au fost plasate din orasele: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Constanta, Iasi

Black Friday la Fashion Days: cea mai mare comanda a fost de 8.554 lei lei

  • Cea mai mare comanda a fost plasata in aplicatia mobila, in valoarea de 8.554 lei lei, iar cosul a cuprins 3 produse
  • Cel mai scump produs vandut pana la ora 09:00 a fost o geanta Prada, cu pretul de 6.378 lei
  • Recordul de produse in cos apartine unui client, care a comandat 48 de produse intr-o singura comanda plasata in aplicatia de mobil
  • Valoarea cumulata a reducerilor pentru comenzile plasate pana la ora 9:00 este de 16 milioane de lei

Vanzari pe categorii vedeta:

  • Valoarea cumulata a comenzilor pentru produsele de lux este de 170.000 de lei
  • Peste 8.000 de comenzi au plecat deja catre clientii care au facut achizitii in primele ore de la startul campaniei
  • Top trei categorii de produse cu cele mai multe comenzi plasate: jachete, pulovere, rochii, cizme, ghete
  • Top branduri cele mai comandate: United Colors of Benetton, Trespass, Desigual, Diesel, Napapijri, Nike, Puma, Zee Lane, UGG, Pepe Jeans London
  • Timpul mediu petrecut pe site a fost de: 11 minute
  • Timpul mediu petrecut in aplicatia de mobil a fost de 20 minute
Citeste si: Black Friday. Valoarea comenzilor eMag a depasit 125 de milioane de lei dupa o ora si jumatate. Reduceri care pot ajunge si la 90% si telefoane la 1 leu


***
DESPRE FASHION DAYS
Fashion Days este cea mai mare destinatie online de fashion din regiune cu peste 700 000 clienti ce ofera o selectie vasta de piese vestimentare, incaltaminte si accesorii pentru femei, barbati si copii. Compania pune la dispozitia clientilor sai produse ale brandurilor internationale de top precum: United Colors of Benetton, Guess, Le Coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Zee Lane, Diesel, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango, Napapijri, Sport Max, Fossil, Max&Co, Ted Baker si multe altele.
Totodata, Fashion Days ofera servicii cu valoare adaugata precum livrarea si returul gratuite, iar clientii beneficiaza de optiuni diversificate de livrare, precum livrarea in peste 500 de oficii ale Postei Romane, achizitionarea rapida a produselor prin aplicatia mobila sau posibilitatea introducerii articolelor dorite in sectiunea FAVORITE. De asemenea, clientii pot plati sigur, usor si rapid prin optiunea Pay by Click ce salveaza datele cardului pentru a efectua instant plata comenzii sau pot alege optiunile de plata in rate, disponibile cu partenerii bancari. Fondata in 2009 de catre antreprenori elvetieni, compania s-a extins rapid si opereaza in prezent in Romania, Bulgaria si Ungaria. Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG.


Despre autor:

Clara Vacaru
Clara Văcaru a revenit in echipa 9am in anul 2022, după o pauză de doi ani. Pasionată de știri de când se știe, a terminat Facultatea de Jurnalism și lucrează în presă de peste 10 ani.
Crede cu tărie că “informația este putere” și visează ca, în viitor, să aibă o afacere în domeniul educației.
Mai multe

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.