Conform aceluiasi studiu, consumatorii produselor editoriale in format e-Book si audiobook sunt preponderent barbati – 65%, cu varsta cuprinsa intre 35 si 44 de ani, din mediul urban. Din punct de vedere social sunt persoane active in retele sociale si implicate in proiecte de ecologie sau voluntariat, care utilizeaza mijloace de transport alternative si au un venit mediu. Acestia sunt dispusi sa cheltuiasca in medie 60 de lei la fiecare achizitie editoriala.
Din punct de vedere al interesului publicului pentru titlurile editurii, in anul 2017 volumul cel mai mare de achizitie a fost realizat in domeniul dezvoltarii personale - 50%, urmat de titlurile de business - 30%. Domeniul spiritualitate si meditatie a insumat 18% din totalul vanzarilor, iar literatura clasica 2%.
Potrivit unui comunicat remis 9am, editura ACT si Politon este fondata in 2014 si are in portofoliu peste 200 de titluri din domenii precum business, dezvoltare personala, spiritualitate si literatura, publicate in format print, audio si e-Book. In anul 2017, comparativ cu anul 2016, se constata o crestere cu 200% a interesului cititorilor pentru titlurile editurii, in toate formatele disponibile.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Oana Roman a reacționat după criticile aduse de Selly: Mă amuză foarte tare ...
Sursa: kudika.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro