Studiul masoara puterea marcilor romanesti in baza a trei indicatori: importanta marcii, gradul de utilizare si notorietatea sa. Cercetarea a fost realizata pe un esantion reprezentativ la nivel de repartitie teritoriala si impartire pe sex, format din 1.000 de respondenti, cu o varsta cuprinsa intre 18 si 55 de ani.

Prezenta constanta a brandurilor Farmec in Top "100 cele mai puternice branduri romanesti" este cea mai concludenta dovada a valorii si fortei intregului portofoliu multibrand al Farmec, care se contureaza tot mai puternic, de la an la an.

In acest clasament. Farmec are in total 5 branduri, dintre care cele mai bune pozitii sunt obtinute de Gerovital si Farmec.

2017 a fost un an important pentru ambele branduri. Astfel, Gerovital a aniversat 50 de ani de traditie si inovatie pe piata locala, a fost dezvoltat spre segmentul premium prin lansarea Gerovital H3 Derma+ Premium Care si s-a bucurat de o extindere fulminanta a retelei de magazine de brand. Farmec a fost, de asemenea, dezvoltat cu noi linii de produse si a beneficiat de un rebranding al gamei. Sunt rezultate cu care ne mandrim si care deschid seria realizarilor de succes ce vor avea loc in perioada urmatoare”, a declarat Ioana Borza, Director Marketing Farmec.

Citeste si:

Farmec devine cel mai bine clasat producator de cosmetice din acest top, mentinandu-se pentru al doilea an consecutiv cu doua branduri in top 5 al clasamentului celor mai puternice branduri romanesti.

Detinerea locului doi in topul celor mai puternice branduri romanesti este o noua distinctie importanta pentru Gerovital, care in acest an a fost declarat Superbrand 2017, evidentiindu-se fata de alte peste 1.200 de branduri analizate prin calitate, incredere si diferentiere pe piata. De asemenea, brandul a obtinut titlul de “Produsul Anului 2017”, la categoria “Ingrijirea fetei” pentru trei dintre cele mai recente produse antirid din gama Gerovital H3 Evolution.

Lista performantelor Gerovital din acest an este continuata de lansarea mai multor game noi si relansarea altor linii consacrate si apreciate de romani. La nivel national, Gerovital a fost declarat lider de piata pe segmentul produselor de ingrijire a tenului, cu o cota de piata valorica de 23.3%* si pe cel al tratamentelor cosmetice pentru par, cu o cota de piata valorica de 25,9%**. Mai mult decat atat, solutiile pentru ingrijirea tenului din gamele Gerovital sunt cele mai vandute produse din intreg portofoliul companiei clujene.