Social 5 Iulie 2017 17:14
 Nodul rutier de la Turda, care face legatura intre autostrazile A10, A3 si DN1, este considera cel mai complex din Romania. 

Asociatia Pro Infrastructura a facut public un video cu Autostrada A10 in zona nodului Turda, cel mai spectaculos din Romania, care face legatura intre A10, A3 si DN1.

Nodul este prevazut cu 6 bretele si urmeaza sa faca jonctiunea cu Autostrada Transilvania (A3) si cu DN1. Bretelele ce fac legatura cu A3 vor avea 2 benzi, in timp ce, bretelele care fac legatura intre A10 si DN1 au o singura banda. Acest nod rutier este parte din lotul 4 al autostrazii de 70 km.

Stadiul lucrarilor a atins pragul de 70%, iar termenul asumat de constructor ar putea fi devansat cu cel putin o luna fata de cel initial, stabilit in decembrie 2017. Totul este influentat si de raspunsul Comisiei Tehnice din Ministerul Transporturilor pentru solutia tehnica propusa pentru punctul sensibil de la Stejeris.

”Dupa indelungi tergiversari si blocaje birocratice, plantatia de Paulownia din nodul Turda este istorie. Cel mai spectaculos nod rutier din Romania, parte a lotului 4 al Autostrazii A10 Sebes-Turda (constructor Porr), a intrat acum in linie dreapta. Conform surselor noastre, si ultimul blocaj major de pe acest lot este aproape de a fi eliminat, CNAIR si constructorul stabilind conditiile pentru implementarea solutiei tehnice pentru zona Lacului Stejeris. Prin urmare, in acest moment, toate semnalele pe care le avem indica lunile octombrie-noiembrie 2017 pentru finalizarea acestui lot. Asadar, la finalul toamnei, vom avea conexiune directa pe autostrada intre localitatile Aiud si Turda pentru ca va fi dat in folosinta si lotul 3 al Autostrazii A10 (constructor Tirrena Scavi). Cu alte cuvinte, vom putea circula pe autostrada neintrerupt de la Cluj-Napoca (Gilau) si pana la Aiud, eliberand DN1 de traficul infernal dintre aceste doua orase”, sustin reprezentantii Asociatiei Pro Infrastructura, potrivit adevarul.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.