Campania de promovare pentru masina Twingo pune accent pe calitatea de sofer a femeilor: ”soferitele active care trebuie sa circule prin oras, dar care sunt atente si la moda si look”, se arata intr-un comunicat de presa Renault, citat de stirileprotv.ro.

Cei care sustin drepturile femeilor considera ca aceasta strategie de marketing este una sexista, care infatiseaza o femeie, ce foloseste produsul lansat de Renault pentru a-si corecta unghiile, dar si zgarieturile de pe masina.

”Asta reduce femeile la preocuparea lor pentru frumusete si incapacitatea lor de a sofa. Acest sexism insinuant, ordinar, zilnic pune bazele pentru ce este mai rau, pentru ca reclamele limiteaza femeile la un rol preconceput”, a afirmat sefa asociatiei feministe Chiennes de Garde, Marie-Noelle Bas.

Purtatorul de cuvant al companiei Renault contesta acuzatiile, spunand ca masinile Twingo sunt destinate femeilor care pun mult accent pe personalizarea masinilor lor. Oja este