Campania de promovare pentru masina Twingo pune accent pe calitatea de sofer a femeilor: ”soferitele active care trebuie sa circule prin oras, dar care sunt atente si la moda si look”, se arata intr-un comunicat de presa Renault, citat de stirileprotv.ro.
Cei care sustin drepturile femeilor considera ca aceasta strategie de marketing este una sexista, care infatiseaza o femeie, ce foloseste produsul lansat de Renault pentru a-si corecta unghiile, dar si zgarieturile de pe masina.
”Asta reduce femeile la preocuparea lor pentru frumusete si incapacitatea lor de a sofa. Acest sexism insinuant, ordinar, zilnic pune bazele pentru ce este mai rau, pentru ca reclamele limiteaza femeile la un rol preconceput”, a afirmat sefa asociatiei feministe Chiennes de Garde, Marie-Noelle Bas.
Purtatorul de cuvant al companiei Renault contesta acuzatiile, spunand ca masinile Twingo sunt destinate femeilor care pun mult accent pe personalizarea masinilor lor. Oja este
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro