Magazinul online declara ca de Black Friday 2016 aproape jumatate dintre cumparatorii online au ales sa acceseze site-ul cel.ro de pe dispozitivele mobile – in proportie de 45%.
Cel mai mare volum de trafic, in Bucuresti
Asa cum era de asteptat, se pare ca cel mai mare volum de trafic a fost generat de Bucuresti -> aproximativ 40%, iar din acest trafic 53% vine de pe dispozitivele mobile.Desi desktopul inca este preferat de majoritatea clientilor, in ceea ce priveste valoarea comenzilor s-a observat ca in acest an, in capitala, pentru prima data valoarea tranzactiei de pe mobile a depasit-o cu 9% pe cea de pe desktop, in timp ce in tara valoarea tranzactiilor de pe mobile a fost sub desktop cu 10%.
Potrivit unui comunicat remis 9am, preferintele clientilor se observa si in sistemele de operare pe care le folosesc in accesarea site-urilor si achizitionarea produselor preferate: Windows directioneaza 52% din trafic, urmat de Android cu 36% si iOS cu 7%.
In general, desi clientii isi propun sa stea pana noaptea tarziu sa prinda primele oferte de Black Friday, cei mai multi romani fac cumparaturile dimineata, pana in pranz – CEL.ro declara ca varful traficului a fost atins pe 18 noiembrie, in intervalul 07:00 - 09:00 dimineata.
In acest an, potrivit reprezentantilor CEL.ro, clientii si-au achizitionat produse din aproape toate categoriile de produse listate pe site: de la televizoare, pana la laptopuri si telefoane, anvelope, electrocasnice, bricolaj, parfumuri&ceasuri, etc. Ca trenduri, romanii au preferat televizoarele Smart cu caracteristici 4k si laptopuri de gaming, care acum au avut preturi mai accesibile.
Au fost inregistrate 40.000 de comenzi, iar valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost de 850 de lei.
Chiar daca publicul tinta al retailerului este predominant masculin (70% din clienti sunt barbati), retailerul a observat in aceasta perioada faptul ca femeile au tendinda de a folosi mai mult dispozitivele mobile, 52% din totalul traficului feminin preferand dispozitivele mobile, in comparatie cu barbatii -> 41% din totalul traficului masculin.Altex începe campania Black Friday de iarnă
Valoarea cosului de cumparaturi al categoriei de gen feminin este insa mai mica decat valoarea cumparaturilor barbatilor cu aproximativ 9%, in principiu pentru ca femeile se orienteaza mai putin spre produse de electro-it care sunt mai scumpe si mai mult spre produse de ingrijire personala, parfumuri&ceasuri etc.
In ceea ce priveste varsta clientilor, in campania de Black Friday 2016 principalele categorii de varsta active au fost categoria 25-34 si 35-44. Categoria 25-34 a facut cumparaturi intr-o proportie mai mare fata de categoria de varsta 35-44 -> aproximativ 74%. Cu toate acestea, valoarea cosului de cumparaturi a fost cu 16% mai mare in cazul categoriei de varsta 35-44.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro