Conform datelor Symmetrica, segmentul persoanelor fizice castiga tot mai mult teren in business-ul companiei, pe masura ce clientii inteleg avantajele pe termen lung pe care le ofera pavajul, in detrimentul asfaltului. La acest moment, zonele vizate cu precadere de acest tip de investitie sunt caile de acces, atat cele pietonale, cat si cele auto.
”Tinta principala a clientilor este in primul rand amenajarea practica a accesului auto si pietonal spre locuinta. Insa, pe langa acestea, din ce in ce mai multi clienti isi doresc pavaj si in zone de relaxare, precum gradina sau terasa, unde proiecteaza si montarea unui gratar”, a declarat Sebastian Bobu, Directorul Executiv al Symmetrica.
Potrivit unui comunicat remis 9am, in ceea ce priveste cele mai cautate tipuri de pavele, romanii aleg produse colorate, in nuante de maro si portocaliu, cu forme dreptunghiulare. Astfel, potrivit datelor Symmetrica, peste 90% din produsele vandute clientilor persoane fizice sunt colorate.
Cea mai mare comanda pe segmentul rezidential
Desi majoritatea clientilor persoane fizice nu depasesc bugetul de 15.000 de lei cand vine vorba de pavarea curtii, exista si comenzi de produse cu o valoare mult mai mare.
„Cea mai mare comanda, ca valoare, inregistrata anul acesta de Symmetrica pe segmentul rezidential, a fost de 300.000 lei, pentru un proiect de amenajare care a presupus pavajul unor suprafete mari de gradina, alei de acces auto si trotuare. In total, a fost amenajata o suprafata de peste 1.000 de metri patrati, cu produse din gamele Select si Gradina”, a mai mentionat Sebastian Bobu.
Arhitectul, persoana care face recomandarea privind pavajul
De cele mai multe ori, clientii de pavaj vin informati asupra produsului pe care intentioneaza sa il achizitioneze, in urma recomandarilor unui arhitect.
Astfel, majoritatea celor care nu au stabilit initial ceea ce urmeaza sa comande, aleg modelul si culoarea pe loc, in showroom, unde au la dispozitie toate gamele de produse si culori.
Consiliul Naţional al Elevilor contestă modificarea mediei pentru...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Go big or Go home: cum să te extinzi în Silicon Valley ca firmă din România
Sursa: start-up.ro
-
Google Green Light este soluția software care poate fluidiza traficul în România
Sursa: green.start-up.ro
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
România a avut cea mai mare rată a inflației din UE în februarie
Sursa: futurebanking.ro
-
Tarot online: Se teme că te poate pierde?
Sursa: kudika.ro
-
Ministrul Energiei: Reactorul nuclear de la Doicești va fi cu 20-30% mai...
Sursa: wall-street.ro