24 de tineri europeni, pasionati de comunicare si branding, experimenteaza pe parcursul a sapte zile noi tehnici si instrumente de storytelling adaptate sectorului non-profit. Atelierul Asociatiei Monomyths este finantat prin programul Erasmus+ si face parte din proiectul „Monomyths: communication tools for NGOs and start-ups” care are ca obiectiv principal crearea unei platforme cu resurse de comunicare si diseminare pentru organizatiile non-profit internationale.

In perioada 1-7 septembrie a.c., la Centrul Apollo din Bucuresti, reprezentantii a 8 organizatii non-profit din Polonia, Italia, Cipru, Grecia, Letonia, Estonia, Croatia si Romania descopera prin metode de educatie non-formala cum pot croi povesti digitale cu impact pentru comunitatea lor, vor face schimb de mecanisme de comunicare si vor identifica noi instrumente pe care le pot folosi in ONG-urile din care fac parte sau in dezvoltarea propriului business.

„In 2011, pornind de la o nevoie reala, creionam in Romania primul proiect international de comunicare bazat pe metode exclusiv de educatie non-formala pentru sectorul non-profit. Dupa 5 ani in care echipa cu care lucrez a ghidat peste 40 de ONG-uri europene si din Romania, am lansat o asociatie non-profit care ofera consiliere tinerilor care lucreaza in departamentele de comunicare ale organizatiilor de tineret sau care au proiecte de intreprinderi sociale”, a declarat Emilia Radu, presedintele Asociatiei Monomyths.

Potrivit unui comunicat remis 9am, atelierul international de storytelling face parte din proiectul „Monomyths: communication tools for NGOs and start-ups”, derulat in perioada iunie 2016 – ianuarie 2017. Proiectul are ca obiectiv principal crearea unei platforme europene care conecteaza specialistii de comunicare si care pune la dispozitia acestora resurse, metode de educatie non-formala care au ca scop dezvoltarea competentelor media in randul tinerilor, instrumente digitale si exemple de bune practici in acest domeniu.

„Adesea, organizatiile de tineret nu au capacitatea organizationala de a colabora cu agentii de advertising sau relatii publice pentru a isi promova interventiile si proiectele sociale. Astfel, eforturile de vizibilitate si diseminare a activitatilor pe care le implementeaza, au un impact scazut si nu ajung la publicul tinta. Atelierul pe care il implementam este doar unul dintre mecanismele prin care echipa noastra poate forma noi specialisti specializati pe comunicare pentru sectorul non-profit si prin care putem transmite ONG-urile mesajul de a investi mai multa energie si creativitate in campaniile de comunicare”, a adaugat Emilia Radu.

Citeste si:
Prințul Harry s-a angajat. Ce funcție va ocupa Ducele de Sussex
Prințul Harry s-a angajat. Ce...

Particularitatea atelierelor Asociatiei Monomyths este ca brief-urile si metodele cu care interactioneaza participantii sunt adaptate astfel incat sa raspunda nevoilor organizatiilor partenere si sa dezvolte o atitudine pozitiva cu privire la storytelling – o punte de legatura intre organizatiile non-profit, startup-uri comunitate, donatori, parteneri, cetateni activi, institutii publice si voluntari.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.